Дитина+Батьки+Школа Follow uamama on Twitter

МОЙ РЕБЕНОК - ШКОЛЬНИК

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » МОЙ РЕБЕНОК - ШКОЛЬНИК » Все для развития детей » изба-читальня


изба-читальня

Сообщений 1 страница 14 из 14

1

Что читают ваши детки?
Делимся инфо.

0

2

Детский список
Вот, я составила свой список, который очень во многом составлен по советам этого уважаемого сообщества. Вижу, что эта тема волнует многих, поэтому публикую его. он не претендует на полноту, но это "руководство", так сказать... Рада буду услышать и ваше мнение!

От 7 до 10 лет
1. Дж. Даррелл "Говорящий сверток"* "Моя семья и другие звери"и др.
2. Дональд Биссет "Забытый день рождения",*
3. Джилл Мерфи "Самая плохая ведьма"
4. Волков "Волшебник изумрудного города""Желтый туман"
5. Астрид Линдгрен "Пеппи длинныйчулок", Карлссон, "Мы все из Бюллербю"
6. Треверс "Мэри Попинс"
7. Джанни Родари "Чиполлино"*
8. Крапивин "Мальчик со шпагой", "В глубине великого кристалла"
9. Эно Рауд "Муфта, Полботинка и Моховая борода*
10. Френсис Бернетт
11. Булычев Алиса
12. Марк Твен "Том Сойер" "Принц и нищий"
13. Джером Джером Трое в лодке
14. Погорельский "Черная курица или подземные жители"
15. Метерлинк "Синяя птица"
16. А.С. Пушкин все сказки *
17. Н.А. Некрасов "Мороз- Красный нос", Стихотворения
18. А.П. Чехов Рассказы
19. Джек Лондон "Белый клык"

0

3

Моя детка не особо хочет читать,но осилила Всеволода Нестайко "Одиниця з обманом","Дванадцятка з хвостиком","Пригоди грицика Половинки",Н Носова "Витя Малев в школе и дома" . Дочь читает по настроению и часто не дочитывает произведения.Буду надеяться что это только начало.

0

4

а наша читать любит. но вот Алису в зазеркалье что-то так  и не домучала. не пошел ей Керолл. (мне в детстве он тоже не шел). Из того что я в детстве очень любила - так это Жюль Верн и Джек Лондон! А еще очень нравился майн рид " Оцеола - вождь сименолов", но это наверное чуть позже. моей еще рановато

0

5

http://www.lib.ru/ - Библиотека Максима Мошкова
проект краткая энциклопедия - http://www.shkolnik.ru/books/encicl/index.shtml

0

6

Більше для батьків:
Останній роман Набокова опублікують
Останній, нескінчений роман Володимира Набокова "Оригінал Лаури" (The Original of Laura) все ж таки буде опублікований.
Син письменника Дмитро Набоков вже кілька разів обіцяв то опублікувати незавершений роман, то виконати останню волю батька і спалити "Оригінал Лаури". Цього разу рішення Дмитра Набокова остаточне.
Як розповіла видавець Penguin Classics Алексіс Кіршбаум, видавці провели в домі Дмитра три дні, обговорюючи деталі контракту. У результаті контракт все ж таки був укладений.
Тепер Penguin Classics володіє правами на публікацію "Оригіналу Лаури". Книга повинна вийти 3 листопада за ціною £25.
Головний герой книги - вчений на ім'я Філіпп Уайлд - страждає на зайву вагу і замислюється про самогубство через розпусну поведінку молодої дружини. Володимир Набоков розпочав роботу над романом незадовго до смерті, вже будучи тяжкохворим. Перед смертю Набоков звернувся до дружини з проханням знищити всі картки з текстом роману. Проте його остання воля не була виконана. Дмитро Набоков вважає, що, якби його батько дійсно хотів, щоб його роман не побачив світ, він знищив би його сам. Рукопис зберігається в секреті - його тримали в руках не більше 5-6 осіб.

0

7

mama_ua
ух ты как интересно...я бы почитала

0

8

Ольга написал(а):

ух ты как интересно...я бы почитала

Ага... спробую знайти... :)
Пропоную нашим діткам дати завдання написати про улюблену книжку... Хоча б на листочку. Можна і відразу на компі :) І їм розвага і нам користь. Ділюсь з вами, що написала моя доня:

"Мені сподобалась книжка В.Нестайка "Лісова школа". Там був такий герой як Кося Вухань (зайчик) він дуже смішний і симпатичний - він мені дуже сподобався. Там був такий випадок, коли лісові мешканці вступали в школу так Кося сховався за мамину спину (маму Косі звали Зоя Вухань).
А ще коло зайченяти жило маленьке їжаченяйого звали Кольком Колючкою. Він мені здався сором"язливим.
На уроці малювання я навіть намалювала Колька й Косю. Було так смішно, вчителька мені поставила 12."

Намагалася зберігти авторський стиль :)
Чекаю Ваших рецензій.

0

9

mama_ua
Маше наверное тоже эта книжечка понравилась. так как она тоже лбит Косю рисовать :D

0

10

Книги будуть друкувати в магазинах

Видавництво Blackwell запропонувало покупцям можливість надрукувати книги, що зацікавили їх, прямо в магазині. Книголюбам не доведеться довго шукати на стелажах той або інший твір. Тепер можна обрати з комп'ютерної бази бажану книгу і трохи почекати протягом пари хвилин, поки спеціальна машина під назвою EBM (Espresso Book Machine) її надрукує. Інформує «Освітній портал»

Espresso Book Machine повинна сподобатися і письменникам, які можуть просто прийти до магазину з компакт-диском і швидко роздрукувати свою працю.

Автори проекту стверджують, що вартість такої книги не перевищуватиме вартості звичайної надрукованої в друкарні.

Зараз покупцям пропонується база з 400 тис. книг. До кінця літа Blackwell сподівається довести це число до 1 млн. Зараз одна з таких машин встановлена в магазині на вулиці Чарінг Крос Роуд в центрі Лондона, проте, якщо проект виявиться вдалим, подібні машини з'являться в інших книжкових магазинах. Тепер покупцям не доведеться бігати з магазину в магазин у пошуках рідкісної книги, вважають автори проекту. Протягом 5 хвилин вона буде вже у покупця в руках, оскільки машина здатна друкувати зі швидкістю 105 сторінок на хвилину.

http://www.osvita.org.ua

0

11

Прищеплювання інтересу до читання

Історія виникнення книги мудра й захоплююча: вузликове письмо, ієрогліфи, книги-плитки, книги з папірусу, воску, пергаменту, берести й, нарешті, паперу. На одній з єгипетських плит висічена чудова думка: "Зверни своє серце до книг... немає нічого вище книг"

Дані наукових досліджень говорять про те, що ставлення людини до книги формується в молодшому шкільному віці. Вирішується питання, чи буде ставлення читача до книги активним чи пасивним. Відзначимо, що в наші дні, коли школа переорієнтується з пам'яті на мислення, роль книги незмінно зростає. А читають сучасні діти все менше й менше. Це пов'язано з жорсткою конкуренцією ТБ і комп'ютера, з тим, що нові сучасні книги не завжди доступні. Кожна книга повинна прийти до дитини в певному віці, інакше дружба з нею не відбудеться.

Досвід показує, що сучасні діти читають мало. Це веде до низької техніки читання. Немає необхідного оптимального читання, немає скорочитання.

Скорочитання - це читання більш ніж 300 слів за хвилину. Цікаво, що великі письменники, наприклад, О. Горький, читали 600 слів за хвилину. Найбільша швидкість читання зафіксована в американського президента Дж. Кеннеді - близько 2000 слів за хвилину. У деяких зарубіжних фірмах не беруть на керівну роль фахівця, якщо він читає менше 400 слів за хвилину.

Дитині-школяру необхідне оптимальне читання. Це читання зі швидкістю розмовної мови, тобто в темпі від 120 до 150-ти слів за хвилину. Саме до такої швидкості пристосувався за багато століть артикуляційний апарат людини, саме при цій швидкості досягається краще розуміння тексту.

Диктори телебачення широко варіюють свою швидкість читання - у межах від 90 до 170-ти слів за хвилину при середньому читанні 130 слів за хвилину.

Випускник початкової школи за нормативами повинен читати 90 слів за хвилину. Це не збігається з оптимальною швидкістю розмовної мови.

За оцінками психологів, на успішність дитини у школі впливає 200 факторів. І існує фактор номер один - швидкість й усвідомленість читання.

Досвідчені вчителі відзначають: у 6-8-х класах успішно встигаючими в основному були ті, хто наприкінці початкового навчання читав 130-170 слів за хвилину, учнями із середнім рівнем навчальних досягнень - 100-140 слів за хвилину, а з низьким - 80-90 слів за хвилину.

При низькій швидкості читання учню старшої школи і 24-х годин не вистачить, щоби прочитати все з домашнього завдання. Таким чином, він приречений на низький рівень успішності. Швидко читають зазвичай ті учні, які читають багато. У процесі читання вдосконалюються оперативна пам'ять і стійкість уваги. Від цих двох показників залежить розумова працездатність.

Діти мають різний темперамент. Холерики, як правило, вимовляють 150 слів за хвилину, сангвініки - 130 слів за хвилину. А ось флегматики та меланхоліки на рівень 120 слів за хвилину навряд чи вийдуть. Але природа розпорядилась так, що більшість наших учнів є холериками та сангвініками.

Отже, школяру необхідна оптимальна швидкість читання. Як її досягти? Треба розбудити інтерес до читання. Тут важлива спільна робота вчителя, батьків і бібліотекаря. Книги, запропоновані дітям для додаткового читання, повинні суворо відповідати віку дитини. Для кожного віку є рекомендаційні списки літератури «Що читати дітям?». Вони є майже в кожній дитячій бібліотеці.

Часто батьки пишаються тим, що діти читають «дуже товсті книги». Це книги для дорослих. Від них користі молодшому школяру не буде. Діти читають поверхово, уловлюють лише основний зміст книги. Таке читання веде до звички пропускати описи природи, характеристики героїв тощо. А буває, читання дитиною книги для дорослих веде до лиха.

Хлопчик в 11 років прочитав книгу «Брестська фортеця» з описом життя захисників цієї фортеці. У дитини була тривала депресія.

Стежачи за читанням дітей, треба прагнути до того, щоби книги були різноманітної тематики: пригоди, казки, розповіді про тварин, про музику тощо.

У вихованні любові до книги в дітей молодшого шкільного віку має значення наявність хороших дитячих книг удома. Це дасть можливість обмінюватись книгами з товаришами, обговорювати їх.

Дуже добрий прийом, коли дорослий починає читати книгу вголос. На цікавому місці зупиняється, а далі читає дитина. Тому що всім хочеться знати, що відбудеться з героями далі.

За програмою у школі на уроках читання вивчаються уривки з дитячих книжок. Добре б удома вечорами читати ці твори цілком уголос усією родиною по черзі.

Батьки повинні подбати про те, щоб дитина знала прізвище автора й назву книги. Треба поговорити про те, які книги цього автора вже знайомі дитині.

Для молодших школярів велике виховне значення має розглядання ілюстрацій у книзі. Ілюстрації допомагають зрозуміти та запам'ятати прочитане.

Треба намагатись, щоб діти розповідали про прочитане, а дорослі жваво цікавилися сюжетом книги.

Тривалість домашнього колективного читання - не більше 40 хвилин. Читання вголос - корисне тренування для дітей, вони звикають читати голосно, виразно, чітко.

Добре, якщо для дитини виписали дитячий журнал. Їх і зараз друкується чимало. Діти будуть чекати зустрічі з книгою. Виховання інтересу до читання легше проходить у тих родинах, де дорослі самі люблять читати.

Як же дитина повинна читати книгу?

Треба привчити дітей починати читання з обкладинки та титульної сторінки книги. Треба привчити дітей берегти книгу. Її не можна кидати, рвати, малювати на ній, загинати кути сторінок, вирізувати з неї картинки. Особливо акуратно діти мусять ставитись до бібліотечної книги. Її треба обернути в чистий папір і, прочитавши, здати в точно визначений строк.

При читанні треба дотримуватись основних правил гігієни читання:

очі треба берегти, тому не можна читати при слабкому освітленні;

лампа повинна бути з боку лівої руки дитини, і світло від неї не повинно падати в очі;

при читанні варто давати короткий відпочинок очам;

не можна читати лежачи.

Як домогтись оптимальної швидкості читання?

Наводимо кілька практичних порад для батьків молодших школярів.

1. Важлива не тривалість, а частота тренувальних вправ. Пам'ять людини налаштована так, що запам'ятовується не те, що постійне, а те, що миготить: тобто то є, то немає. Тому всі тренувальні вправи треба проводити короткими порціями, але зі значною частотою. Не можна казати: «Поки не прочитаєш, із-за столу не виходь». Для першокласника достатньо домашнього тренування трьома порціями по п'ять хвилин.

2. Читання, що дзижчить, було основним елементом при навчанні у школі В. Сухомлинського. Це таке читання, коли дитина читає вголос, напівголосно, зі своєю швидкістю протягом п'яти хвилин.

3. Добрі наслідки дає читання перед сном. Останні події дня фіксуються емоційною пам'яттю, й вісім годин сну людина знаходиться під їх впливом. Ще 200 років тому казали: «Студент, науками живучий, учи Псалтир на сон прийдешній».

Часто ми радимо дитині прочитати вірш на ніч і книгу покласти під подушку. Ця рекомендація означає одне: останнє враження дня залишається в пам'яті на всю ніч.

4. Якщо дитина не любить читати, то їй необхідний такий режим читання, що щадить: дитина прочитає 1-2 рядка й одержує короткочасний відпочинок. Таку можливість дають книжки з великими картинками й одним-двома реченнями внизу.

5. Розвиток техніки читання гальмується через слабку оперативну пам'ять. Дочитавши до четвертого слова, учень уже не пам'ятає перше. Професор І. Федоренко рекомендує такі вправи: багаторазове читання, читання будь-якого тексту в темпі скоромовки, виразне читання з переходом на незнайому частину.

6. Вправа «Блискавка» полягає в чергуванні читання в комфортному режимі з читанням на максимально доступній швидкості. За командою «Блискавка» дитина читає із прискоренням протягом 20 сек спочатку, потім тривалість збільшити до двох хвилин.

7. Вправа «Буксир». Дорослий читає зі швидкістю, доступною дітям, а діти намагаються читати про себе, стежити та встигати за дорослим. Перевірку проводити шляхом раптової зупинки.

8. Вправа «Хто швидше?». На столі лежать картки зі статтею. Треба знайти конкретну пропозицію в одній із карток, ковзаючи по тексту.

9. Вправа «Губи» використовується з метою чіткого розмежування дітьми читання про себе та читання вголос, а також активного зовнішнього промовляння при читанні. За командою «Читати про себе» діти прикладають палець лівої руки до щільно стиснутих губ.

Таким чином, батьки можуть вибрати одну з форм або чергувати дані форми та методи роботи, щоби постійно підтримувати читацький інтерес молодшого школяра.

Вихованню любові до читання, розвитку читацьких навичок сприяють конкурси кращих читців, оглядові уроки позакласного читання, колективні відвідування бібліотеки, конкурси ілюстрацій до прочитаних книг, створення «відеофільму» до книги, складання кросвордів, тестів до розповіді, повісті тощо.

Літературні свята, в яких беруть участь усі члени родини, мають велике виховне значення.

Автор: І. Михайловська

По матеріалам: Освіта-ua

http://osvita-ua.net/home/

0

12

Гімн книзі

Сад житейської мудрості

Любили і поважали книгу наші предки.

Народна мудрість каже:

"Книга вчить, як на світі жити",

"Книга - джерело життя",

"З книгою жити - з добром дружити".

Про книгу висловлювались видатні люди:

"Люди перестають мислити, коли перестають читати" (Д.Дідро),

"Книги - діти розуму" (Джонатан Свіфт),

"Книжки - кораблі думки, що мандрують хвилями часу" (Френсіс Бекон),

"Завдання книг - полегшити, прискорити пізнання життя, а не замінити його" (Я.Корчак),

"Без пристрасті до книжки людині недоступні культура сучасного світу, інтелектуальне і емоційне вдосконалення" (В.Сухомлинський).

"Одна мудра книга краща від найбільшого багатства"

                                         Перське народне прислів'я

"Людина, для якої книжка уже в дитинстві стала такою необхідною, як скрипка для музиканта, як пензель для художника, ніколи не відчує себе обділеною, збіднілою, спустошеною"

                                                                      В.Сухомлинський

"Книга - сад, вмещающийся в кармане"

                                                                         Арабське прислів'я

 

"Дім, в якому немає книг, подібний до тіла, позбутого душі"

                                                                                Цицерон

 

"...Дивною і ненатуральною здається людина, яка існує без книги"

                                                                            Т.Г.Шевченко

 

"Бібліотеки - це скарбниці всіх багатств людського духу"

                                                                               Г.Лейбніц

 

"Читайте! Нехай у вашому житті не буде жодного дня, коли б ви не прочитали хоча б сторінки з нової книги"

                                                                              К.Паустовський

Книга мала, та серцю люба.

*

Книги - ключ до знань.

*

Золото добувають із землі, а знання – з книжок.

*

З ручаїв – ріки, з книжок – знання.

*

Хліб наснажує тіло, книга – розум.

*

Книга – міст у світ знань.

*

Розум без книги, що птах без крил.

*

З книгою подружишся, розуму наберешся.

*

Книги читати - усе знати.

*

Книга для розуму, що теплий дощик для посіву.

*

Одна книга тисячі людей навчає.

*

Книга для дітей, що волога для полів.

*

Книга не пряник, а дітей до себе манить.

*

Книгу читають не очима, а розумом.

*

Книга корисна, коли її читають.

*

Без хліба легше прожити, а ніж без книги.

*

Книга – світ, книга-серцю привіт.

*

Дім без книги – день без сонця.

*

Хороша книга яскравіша за зірку.

*

Книгу читай, розуму набирай.

*

Знання – сонце, книга-вікно.

*

У домі без книги, як без вікон, темно.

Книга подібна воді – дорогу проб'є усюди.

*

Молодому книга – крила, старому – кийок.

*

Книгу прочитав – на крилах політав.

*

Письменному книжка в руки.

*

Грамоти вчиться – завтра знадобиться.

*

Мудрим ніхто не вродився, а навчився.

*

Хто вчиться змолоду, не знає на старість голоду.

*

Грамотний – видющий і на все тямущий.

*

Ученому – світ, а невченому – тьма.

*

Наука в ліс не веде, а з лісу виводить.

*

Знайко біжить, а незнайко лежить.

*

Книга – твій друг, без неї, як без рук.

*

У Землі супутник – Місяць, у людини – книга.

*

Книга добру навчит, від дурного відверне.

*

Хороша книга – свято.

*

Весела книжка – твоя радість.

*

День без книги, що обід без хліба.

*

Книга – дзеркало життя.

*

З книгою жити – з добром дружити.

*

Кому книга - розвага, а кому - навчання.

*

Нема розумного сусіда – з книгою поговори.

0

13

В Японії вийшов новий роман Харукі Муракамі
Новий роман відомого японського письменника Харукі Муракамі в четвер надійшов у продаж до книгарень Японії. Ще до початку продажів двотомника "1Q84" видавці відзначали ажіотажний інтерес читачів до нового творіння Муракамі.

Видавництво "Синтёся", що випускає книгу, оголосило, що воно завалене замовленнями і екстрено збільшує наклад першого видання з 380 тис. до 480 тис. екземплярів.

Первинний наклад планувався в кількості 200 тисяч для першого тому і 180 тисяч для другого тому. Проте число замовлень на книгу перевершило всі очікування, і видавництво оголосило про додатковий наклад по 50 тисяч на кожен том за три дні до початку продажу. В одному з магазинів Токіо лише за перший день продажів було продано 840 екземплярів книги.

Видання, яке прихильники Муракамі чекали 7 років, побило рекорди по замовленнях і в одному з найбільших інтернет-магазинів Японії Amazon Japan. Замовлення на книгу перевищили 10 тисяч штук - це стало для інтернет-магазина найбільшим об'ємом попередніх замовлень на книги за всю історію існування.

Як говорять фахівці, нова книга Харукі Муракамі, японська назва якої звучить як "1-9-8-4", викликає асоціації з "1984" Джорджа Оруелла. У книзі розповідається про кохання чоловіка і жінки, що живуть в Токіо 1984 року, де якась релігійна секта намагається встановити контроль над психікою людини.

Як стверджує сам Муракамі, новий роман "покликаний показати хаос всього світу". Він поєднує, за словами письменника, "погляди різних людей і різні історії, які зливаються в загальний потік". Романіст повідомив також, що намагався брати при цьому приклад з Федора Достоєвського.

Харукі Муракамі - автор бестселерів "Охота на овець", "Денс, денс, денс", "На південь від кордону, на захід від сонця", "Підземка", "Хроніки заводної птиці", "Кафка на пляжі", "Примари Лексінгтона", "Норвезький ліс" та багато інших. Володар безлічі престижних літературних винагород і премій. У лютому йому була присуджена літературна Єрусалимська премія.

0

14

Просмотрела, что читала моя дочка несколько лет назад))) Сейчас Сумерки дочитывает))

0


Вы здесь » МОЙ РЕБЕНОК - ШКОЛЬНИК » Все для развития детей » изба-читальня